joi, 1 septembrie 2016

Toamna se numara…amintirile de asta vara

Este prima zi oficiala de toamna, prima zi in care ne amintim cu nostalgie ca sezonul de vara, oficial, s-a incheiat si ca de-acum a venit toamna deci gata vacanta :(

Dar sa nu disperam, in fond toamna n-a apucat inca sa-si arate adevarata fata, inca ne ‘rasfata’ cu temperaturi ridicate (prea cald chiar pentru aceasta perioada daca e sa il asculti pe Busu) soarele inca straluceste (e adevarat ca nu la aceeasi intensitate) iar noi inca ne permitem sa ne imbracam la fel de lejer ca in prima zi oficiala de vara. 

Totodata, imi aduc aminte cum ma gandeam cand eram mai mica la faptul ca incepeam numaratoarea inversa pana la data de 15 septembrie cand suna din nou clopotelul si ne chema in aceleasi clase, in aceleasi banci pe mine si pe colegii mei iar  noi ne gandeam cu groaza la momentul acela pentru ca in minte aveam numai imaginea profilor/dirigintei care, inca din prima zi de scoala ne dadeau o groaza de teme pentru acasa. 

Si revenind in zilele noastre, noi (ma refer la cei de varsta mea :P) le faceam cu constinciozitate spre deosebire de ‘urmasii’ nostri :)

Atunci mi se parea groaznic dar acum, gandindu-ma ca toate astea au trecut chiar am inceput sa imi aduc aminte de ele cu o placere si mai mare :)

Dar, fiecare perioada din viata unui om are frumusetea ei, corect? 


Iti urez o toamna frumoasa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu