duminică, 4 septembrie 2016

Forever young, forever 21

Weekendul asta am asistat la deschiderea primului magazin Forever 21 din Bucuresti in cel mai nou mall din Bucuresti, Park Lake. 


Evident nu puteam lipsi de la acest ‘eveniment’ :) asa ca m-am dus sa ‘inaugurez’ ultima senzatie de pe piata romanesasca.  

Motivul pentru care mi-am dorit atat de mult sa ma afisez acolo inca de la deschidere a fost, trebuie sa spun, mai mult curiozitatea de a vedea cu ochii mei daca retailerul american care a decis sa-si incerce norocul si aici se ridica la acelasi nivel ca si pe piata din SUA. 

Originar din Los Angeles (din cate am auzit) magazinul Forever 21 se adreseaza in general tinerilor care inca isi contureaza stilul personal si carora li se pune la dispozitie o varietate destul de mare de produse din care acestia sa le aleaga pe cele potrivite personalitatilor lor. 

Designul produselor (haine si accesorii) este foarte fresh, modern, cu croieli mai mult sau mai putin indraznete si, cel mai important, asortarea acestora in diverse combinatii care de care mai reusite in diverse stiluri. 

Cand ma plimbam printre raioanele magazinului dispus pe 2 nivele, pentru un moment m-am simtit ca atunci cand am intrat prima oara in acest tip de magazin, am avut un sentiment extrem de placut, de libertate extrema, plus varietatea mare care te inconjoara fie ca e vorba de articole casual sau sport. 

Referitor la stilul hainelor pe care le gasesti, acestea sunt mai mult casual, deci daca iti cauti ceva elegant pentru o petrecere cu staif nu este cel mai potrivit loc, dupa parerea mea. 

Un singur lucru pot sa spun ca a fost mai putin ok in acest magazin, anume muzica data la un nivel mult prea ridicat de decibeli care, pe mine cel putin in prima faza aproape ca m-a paralizat, nu mai stiam in ce parte sa merg, unde sa ma mai uit doar sa ies din acea zona :))

Referitor la muzica, am observat ca multe magazine de la noi abordeaza acest stil de entertainment in timp ce faci shopping, in fine nu-l inteleg, chiar il consider deranjant. 

Asadar, am fost surprinsa foarte placut de tentativa celor de la Forever 21 de a intra pe piata romaneasca, se aseamana destul de mult cu magazinul vizitat de mine acum 2 ani in SUA. 

De asemenea mall-ul Park Lake este foarte reusit ca si design, chiar daca inca nu sunt toate magazinele deschise. 


Deci, spor la shopping! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu