marți, 20 septembrie 2016

Ce inseamna scrisul pt mine?

In primul rand imi pare bine ca primesc feedback-uri din partea voastra legate de articolele postate pe blog. 

Chiar va multumesc pentru faptul ca nu ramaneti indiferenti la subiectele abordate de mine in cadrul articolelor ba mai mult, tineti sa-mi impartasiti parerile voastre prin mesaje private. 

M-ati intrebat cum de m-am apucat de scris, mai exact cum de am avut si am acest curaj de a-mi expune in mod public parerile. 

Ei bine nu mi-a fost usor, dupa cum spuneam si in dscrierea blogului chiar mi-a luat ceva timp sa fac acest pas. Dar l-am facut si ma bucur foarte tare, in primul rand pentru ca, pentru mine reprezinta o modalitate de a ma ‘descarca’. Da, am descoperit ca pe mine ma ajuta scrisul sa ies din nebunia in care traim zi de zi, stresul acumulat din timpul fiecarei zile. 

Referitor la ‘curajul’ de a ma exprima in mediul public, a fost dorinta de a impartasi cu voi, cei de varsta mea (in jur de 30 de ani chiar si peste), unele lucruri de care ne lovim zilnic si in ce masura acestea ne afecteaza vietile. 

In al doilea rand, consider ca in cadrul emisiunilor TV si nu numai sunt promovati oameni care apar pe sticla sau scriu articole si care nu sunt nici pe departe niste genii sau nu stiu ce minti luminate, ba dimpotriva (poate sunt rea) asa ca, fiind constienta sau suficient de constienta de potentialul meu de ce mi-ar fi teama de a-mi impartasi parerile in spatiul public…:)

In acest context, consider ca printre noi se afla atatia oameni inteligenti carora le este jena, poate chiar teama sa-si exprime parerile pentru a nu se face de ras si-n felul acesta sa se simta inconfortabil din cauza ca au indraznit sa se exprime. 

Ei bine, mi-as dori ca prin intermediul acestui blog, acei oameni sa capete curajul de a iesi in fata si de a ne ‘lupta’ impreuna cu lumea in care traim, un sistem aflat in haos si in general, o lume aflata in degringolada care din pacate nu pare sa se indrepte in directia corecta. 


Acestea fiind spuse va astept in continuare feedback-urile legate de articolele pe care le postez si cele postate si, cel mai important, NU va fie teama sa va exprimati :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu