sâmbătă, 8 octombrie 2016

Toamna isi da arama pe fata

Dupa atatea zile frumoase care ne-au incalzit la sfarsitul lunii septembrie cu temperaturi din colectia primavara-vara 2016 iata ca asistam cu adevarat la aparitia toamnei din calendarul 2016.

Este sambata, prima zi de weekend dupa o saptamana de munca, in care vrei sa te relaxezi si eventual sa-ti pui in aplicare hobbyurile, in cazul in care ploaia nu ti-a stricat planurile.

Vremea de afara poate insemna pentru unii belsug, pentru altii stare de melancolie, nostalgie sau, cum se mai spune, vreme de facut copii :))

Pana acum ceva timp nu-mi placea cand vedeam cerul 'plumb', ca in poeziile lui Bacovia, imi creau o stare de melancolie, moleseala, amorteala. Acum insa mi-am dat seama ca de fapt aceasta stare imi era indusa de cei din exterior, fiecare venea si spunea 'vai ce vreme e afara, nu putem face nimic din ce ne-am fi dorit'. Da, este posbil, cum spunem, ca vremea sa-ti 'incurce' planurile dar este foarte posibil ca de fapt tu sa consideri vremea ploioasa ca o piedica in calea unei stari de bine si de relaxare pe care-o cauti. Este exact acelasi lucru ca atunci cand ti se spune sa privesti partea plina a paharului. Cand te uiti afara si vezi vremea mohorata, fie te vaiti din cauza asta, fie iti  spui ca poti sa faci multe alte lucruri 'indoor' care sa-ti aduca aceeasi stare de bine.

Deci, depinde mult de punctul de vedere din care privesti lucrurile, ca de obicei dealtfel.

Pe mine personal nu ma mai deranjeaza cand vad vreme urata, am inceput sa consider ploaia belsugul de care am nevoie in viata de orice fel: sanatate, bani, dragoste, etc. Eu mai zic uneori ca ploaia spala strazile capitalei, ceva ce in general primaria nu se inghesuie sa faca, asta ca sa fiu carcotasa :P

De asemenea poti considera ploaia un element romantic in tabloul de toamna :) Mai ales cand mergi pe o alee invelita in frunzele ruginii cazute din copaci, parca toamna nu mai pare un anotimp destinat ploii reci si a melancoliei. nu?

Pe langa vremea de afara care astazi este ploioasa si rece, multi aseamana acest anotimp cu inceputul sfarsitului de an, chiar am auzit remarca asta de cateva ori de la inceputul lunii octombrie ca sa nu mai zic de discutii de genul 'unde mergem de revelion?' :)

In ultimii ani Halloween-ul a devenit o sarbatoare simbolica pentru toti care ii fac simtita prezenta mai mult sau mai putin prin intermediul dovlecilor expusi, a costumelor sau doar a machiajului festiv. Trebuie sa mentionez ca anul trecut am resimtit cel mai putin aceasta sarbatoare, parca nu a mai prezenta chiar in toate locatiile unde merge lumea sa se distreze ca sa nu mai spunem de tragedia care a umbrit veselia si buna dispozitie din acea perioada :(

Deci, depinde de fiecare dintre noi cum alegem sa privim acest anotimp controversat, mie una imi place toamna si dupa atatea zile caniculare si sufocante din timpul verii asteptam sa isi faca aparitia.

Asa ca savureaza toamna cu toate ingredientele ei, mai ales din punct de vedere culinar :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu