luni, 3 octombrie 2016

De buna voie si nesiliti de nimeni....

Nu stiu despre tine dar eu personal nu am fost la prea multe nunti.

De multe ori mi s-a intamplat sa fiu invitata la o nunta unde cunosteam doar mirii si, dupa cum stii si tu, la o nunta mirii trebuie sa stea in egala masura cu toti invitatii, sau cel putin sa incerce sa atribuie aceeasi perioada de timp tuturor, sa nu se simta nimeni neglijat, la petrcerea de dupa cununia religioasa ma refer.

Ei bine, asta a fost principalul motiv pentru care am refuzat participarea la unele dintre ele, cunosteam doar mirii si am considerat ca nu pot merge doar sa fac act de prezenta, sa semnez condica :D asa ca am fost prezenta numai la cununia religioasa.

Imi aduc aminte de o nunta la care am participat acum 2/3 ani, era nunta unei colege de birou. Era si intr-o locatie ok pentru mine si ma simteam cumva si obligata fata de ea, fiind colege de birou, petrecand cate 8 ore pe zi impreuna.

Cand am ajuns acolo am realizat dupa putin timp, bine si dupa spusele ei dinainte, a fost o nunta in care s-a vazut cu ochiul liber faptul ca mirii nu si-au dorit-o prea mult in sensul ca, de la meniu si pana la muzica aleasa totul a fost hotarat de catre parintii ambilor parteneri iar acestia din urma efectiv nu se regaseau la propria nunta. Aceasta experienta mi-a lasta un gust amar referitor la modul in care se organizeaza nuntile in ziua de azi si aici ma refer la rudele acestora (parintii) care in continuare percep acest eveniment ca pe o afacere si nicidecum o amintire unica in viata tinerilor casatoriti, cum ar fi normal sa fie.

Anul acesta am primit de asemenea cateva invitatii, sincer nu stiu cum le voi face fata dar, am tinut sa le mentionez prietenilor mei, care au ajuns sa faca acest pas important, sa fie siguri ca-l fac pentru ei si nu pentru familii, sa fie siguri ca se vor regasi in petrecerea pe care o vor pune la cale, lucru destul de complicat dealtfel, din ce am auzit :)

Sa ai o saptamana frumoasa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu