luni, 10 octombrie 2016

Specialitati culinare

Nu sunt o gurmanda dar sunt clar o pofticioasa. Imi place sa testez diverse mancaruri dar nu chiar orice :)

Weekendul asta am fost la un cunoscut restaurant libanez din Bucuresti, undeva unde am mai fost de cateva ori pana acum. Imi place mancarea arabeasca, mai ales humusul dar, pana sa ajung la acest restaurant practic numai acest preparat ma incanta foarte tare.

Restaurantul despre care vorbesc te incanta din clipa in care ii calci pragul. Desi este asezat intr-o locatie cel putin ciudata pentru un restaurant bun si frecventat (in jurul pranzului daca nu ai rezervare e putin probabil sa gasesti loc), este situat pe linia de tramvai in zona pietei Gemeni, restaurantul iti incanta auzul pe acorduri orientale, decorul este format exclusiv din elemente arabesti (mai putin statul pe jos) iar in spate are o gradina frumoasa cu o vedere nu extraordinara dar amenajat intr-un stil oriental cu adevarat de efect.

Mancarea etse delicioasa, pe langa humusul de care vorbeam, meniul este foarte bogat in specialitati care de care mai tentante si cu denumiri care de care mai greu de pronuntat :) bine ca exista traducere in limba romana sub fiecare preparat.

Personalul este foarte prompt, nu exista sa astepti mai mult de 10 minute dupa ce dai comanda.

Portile sunt destul de mari iar mancarea extrem de proaspata si naturala, iti dau un exemplu cu cartofii prajiti care nu sunt dela punga, congelati.

Locatia nu este una excesiv mediatizata, dimpotriva, dupa cum spuneam nici asezarea nu este flatanta. Se bazeaza exclusiv pe reclama celor care i-au trecut pragul si care pot sa spuna fie ca au avut parte de o masa ca la carte fie nu. Consider ca etse cea mai buna reclama pe care i-o poti face unei locatii.

Cum spuneam nu am testat prea multe preparate straine, am si o reticenta la anumite bucatarii din lumea asta, cum ar fi cea chinezeasca, chiar am avut niste probleme de santate dupa ce am comandat de la un restaurant chinezesc din Bucuresti.

Sunt foarte incantata insa de bucataria greceasca, as manca orice si la orice ora, preferata mea fiind, bineinteles salata tzatziki :)

Referitor la aceasta natie, am o slabiciune pentru greci datorita faptului ca o parte din mine este :) adica sunt pe jumatate grecoaica, dupa mama desi, din pacate nu stiu o boaba greceste :)) Asa ca, nu de putin ori in vacanta de vara am fost in Grecia, in insulele lor superbe unde m-am simtit ca acasa si, pe buna dreptate :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu