luni, 1 august 2016

Avioane de...BIAS 2016

Anul asta am participat prima oara la acest eveniment, despre care am auzit ca se desfasoara de ceva vreme (de cativa ani) in Bucuresti doar ca pana acum il ratasem din diverse motive :)  Mai vedeam anii trecuti secvente din cadrul evenimentului doar la TV. 
Ei bine, anul acesta m-am hotarat sa ma duc si eu sa vad despre ce e vorba, pe viu. Cum am ajuns acolo, pana sa intru pe pista, acolo s-a desfasurat practic parada aeriana si cea de avioane de toate tipurile, am fost surprinsa de un zgomot infernal provocat de avioanele aflate in cadrul paradei, de am crezut la inceput ca e cutremur :)) 
Dupa ce am depasit zona, la intrarea pe pista erai intampinat de expozitia de avioane de care iti spuneam mai sus, pe care, din pacate, o puteai doar admira si fotografia de la distanta, pentru ca nu erau decshise publicului pentru a fi vizitate in interior. 




Dupa cateva fotografii, cele pe care tocmai le-ai vazut, am inaintat pe pista, facandu-mi loc de trecere prin multimea care deja se stransese, unii deja isi 'rezervasera' locuri montandu-si scaune pliante de plaja la care atasasera umbrelute de soare si inarmati fiind cu sepci/palarii, ochelari de soare si, nu in ultimul rand minim o sticla de apa/persoana. A fost o zi caniculara, iar organizatorii evenimentului, constienti de asta, nu ezitau sa ne reaminteasca prin intermediul moderatorilor evenimentului sa ne hidratam in mod constant. 


Nu numai noi oamenii am avut de suferit din cauza tempertaurii ridicate, am observat ca pana si pista pe care stateam incepuse sa se inmoaie, precum asfaltul de pe drumurile obisnuite. Dungile negre pe care le vezi in poza de mai jos aproape ca se transformasera in plastilina fiind afetctate in mod direct de soarele neiertator. 


In concluzie pot sa spun ca organizarea a fost destul de buna, pe marginea pistei erau amplasate corturi sub care erau ascunsi cei care vindeau bauturi  racoritoare si nu numai si diverse mancaruri specifice unui eveniment organizat in aer liber si, mese si scaune unde te puteai aseza pentru a te feri de soarele puternic. Acum te las sa vezi pozele pe care le-am facut inainte ca soarele sa ma topeasca de tot :)










                                             


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu