marți, 2 august 2016

Goana dupa pokemoni :)

De cateva saptamani bune tot aud despre jocul care a innebunit planeta, Pokemon Go. Nu prea ma pricep la jocuri de genul, pe telefonul meu nu prea exista genul asta de aplicatii, in primul rand pentru ca nu am timp sa ma joc si 2 la mana, never been a fan of it. 
In fine, revenind la acest subiect am vazut la TV si pe strada oameni care sunt pur si simplu absorbiti de acest joc. Cand merg pe strada stau cu ochii-n telefon, n-au absolut nicio treaba, pot sa dea si masinile peste ei. Facand o paranteza vad multi oameni care merg cu ochii-n telefon pe strada, sper sa nu fie vorba numai de acest joc pentru ca ar fi prea trist. 
Am citit cateva lucruri despre el si din cate am inteles, pare o varianta moderna a 'raposatului' Farmville care se juca mai demult pe Facebook. Cine cunoaste mai multe despre el, ma refer la gameri, ma pot contrazice. 
Pe langa asta am inteles ca ideea acestui joc a fost de socializare, adica in loc sa stai acasa si sa te joci mai bine iesi si cunosti alti impatimiti ai unui astfel de joc si in felul asta se creeaza o comunitate. Din cate am vazut la TV asta  s-a si intamplat, daca e sa privim partea plina a paharului. 
Ba mai mult, am auzit ca jocul a devenit si o sursa de castig, in sensul ca  poti plati pe cineva care sa aiba grija de pokemonii pe care deja i-ai gasit :) Asta inseamna ca trebuie hraniti, dusi la sala de forta chiar :)) in ideea de a deveni cat mai puternici si de a supravietui luptelor intre pokemoni. Astea sunt doar cateva dintre regulile jocului despre care am auzit. 
Imi pare putin hilara treaba asta, faptul ca a fost nevoie sa se inventeze un joc pe telefon pentru ca sa mai iasa oamenii afara din case, e deja tragi-comic ce se intampla dar asta e cand devii dependent. 


Deci, daca te numeri printre cei care joaca acest joc bafta la prinderea cat mai multor pokemoni! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu