miercuri, 27 iulie 2016

Stand-up....comedy

Tot spuneam eu la un moment dat ca imi plac comediile, ei bine, cand ies in oras imi place  sa merg la show-uri de stand-up comedy. Nu am fost la multe pana acum dar este un mod foarte placut de a ma relaxa si de a-mi petrece timpul. Plus ca e un mod de a-ti da seama de ridicolul unor situatii in care ai fost pus la un moment dat si, eventual ti se dau idei de cum te-ai putea descurca datile viitoare in caz ca mai intalnesti altele asemenea :)
Imi aduc aminte ca prima oara cand am fost la un astfel de show ma gandeam la Seinfeld si parca imi doream sa fac parte din distributia serialului ca sa aflu cum pot unii oameni sa faca asa ceva, sa fii practic ‘one man show’, in afara de grupul de prieteni :D.  
Si acum mi se pare foarte dificil, practic toti ochii sunt atintiti asupra ta iar tu, ca si comediant, trebuie sa-ti cunosti foarte bine speech-ul si, in caz ca uiti ceva, automat sa treci in etapa de improvizatie. In fine, chiar ii admir pe cei care pot face asta!
Pana de curand, in Romania erau numai barbati care faceau asta, banuiesc ca ai auzit si tu de ei dar, de curand am vazut ca a intrat si o femeie in acest domeniu considerat (inca) al barbatilor. 
In Bucuresti nu sunt multe locatii de stand-up, tocmai de aceea este destul de complicat sa faci rezervare la o ora acceptabila. Spun asta pentru ca acum ceva timp cand am mers cu niste prieteni la un bar unde se tineau astfel de show-uri, nu am gasit locuri la ora preferata de noi decat la cateva ore distanta. Si am acceptat varianta propusa de ei, nevrand sa renuntam :) 

Mi-ar placea sa existe mai multe astfel de locatii decat clasicele cafenele sau baruri unde uneori abia te poti auzi din cauza zumzetului si muzica data prea tare, le consider o alternativa chiar interesanta, au un farmec anume. 
In barurile unde se organizeaza stand-up practic ai timp sa si socializezi inainte si dupa show si, mai exista si genul acesta de entertainment. 

So, stand up for comedy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu