vineri, 15 iulie 2016

Nu pot, nu am timp...

Este vorba despre o problema care ma tot framanta de ceva timp si zilele trecute am constatat ca nu sunt singura, chestie care m-a linistit intr-un fel. 
Vorbeam despre asta cu o prietena foarte buna care, la fel ca mine, imi povestea ca primeste astfel de raspunsuri din partea unor prieteni.  Din pacate m-am regasit de multe ori in situatia de a-mi dori sa mai ies in oras cu prieteni cu care inainte ne sarbatoream impreuna  zile de nastere, revelioane si multe alte ocazii importante din viata. 
Ok, pot intelege ca fiecare are viata lui, cum o am si eu pe-a mea, doar ca spre deosebire de acesti oameni, chiar imi doresc sa-mi fac timp pentru cei dragi, cu care ma simt bine ori de cate ori ma vad sau doar vorbim la telefon. 
In schimb astfel de ‘scuze’, repetate over and over again, nu ma fac decat sa-mi pun intrebari serioase referitoare la calitatea relatiei de prietenie pe care o (mai) avem si, din punctul meu de vedere, asta este un lucru rau, grav as putea spune. Daca nici pentru prieteni nu ne mai gasim timp deja cred ca avem o problema. 
Prieteni cu care am mai dicutat problema asta mi-au spus ca jobul, familia si eventual persoana iubita le ‘mananca’ tot timpul, dar jobul in special. 
Oameni buni, suntem oameni, inca, nu roboti. Si daca ajungem sa sacrificam atata timp din viata  pentru job insemna ca suntem pe cale sa devenim. 
Haideti sa ne facem o lista de prioritati si sa ne traim viata pentru ca avem doar una, iar anii astia nu se mai intorc. Sa nu ajungem sa vorbim peste niste ani despre aceasta perioada frumoasa pe care o traim ca de una atat de ‘ocupata’ decat daca vorbim despre distractie, aventura, cunoastere si alte subiecte asemenea :) Sa ne aminitim cu placere cat de bine ne distram si nu...cat de 'ocupati' eram. 




E pacat!
Si pe langa asta, observ din ce in ce mai multi oameni care abia mai accepta sa iasa la un suc pentru ca ‘putem vorbi si pe messenger, whatsapp’ si alte asemenea. Asta este socializarea ‘la moda’, sa ne ingustam privirea intr-un ecran de laptop sau mai rau, telefon, si sa uitam cum mai arata prietenii nostri de-o viata :)

So, let’s have fun, live! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu