joi, 21 iulie 2016

Oldies but goldies





Si nu vorbesc despre muzica, cum probabil te-ai gandit cand ai citit titlul, ci la filme mai vechi :) 
Eu sunt fan comedii, dar de-alea bune, nu ce vezi acum pe TV sau in cinema. Apropo de asta, stiu ca a trecut mult timp de-atunci, dar am ramas dezamagita de filmele propuse la Oscar anul asta, am renuntat sa vad productiile nominalizate, chiar si din curiozitate. 

Revenind la comedii, ma gandesc la 'Seinfeld', cea mai buna comedie ever, in opinia mea. Si nu numai, dupa cat succes a avut si inca are, bag de seama ca mai multi l-au considerat asa. 
Cel mai tare m-a atras simplitatea pe care se bazeaza serialul, cred ca de-asta a si avut atata succes, si daca stam sa ne gandim subiectul este inca foarte actual, si anume viata noastra de zi cu zi. Daca te uiti la un episod iti dai seama ca nu am evoluat foarte mult fata de perioada aceea :)) (si vorbim de 20 si ceva de ani in urma) decat cu mici exceptii. Totusi as spune ca umorul pe-atunci parca avea totusi alta calitate, la capitolul asta nu observ vreo evolutie :D 

Dupa cum spuneam, in serial se vorbeste despre viata de zi cu zi a personajelor si ce este cel mai frumos, prietenia neconditionata dintre personaje. Se vede cat de stransa este relatia dintre ei, cate lucruri fac impreuna, cum reusesc sa treaca peste toate problemele intampinate, impreunaIn ziua de azi nu stiu cate prietenii se mai mentin atat de stranse si trainice, eu personal nu cunosc prea multe exemple.  Legat de problemele cu care se confrunta pana si astea sunt foarte actuale, conflictele de la job, dintre oameni, tensiunile specifice cuplurilor, este incredibil. 
Si acum nu pot sa ma abtin sa nu pun intrebarea, ce am invatat din situatiile prezentate in serial? :)
Mie mi s-a 'reconfirmat' ca orice relatie de prietenie, dragoste pot fi mentinute facand compromisuri de ambele sau toate partile. Asta poate fi motivul pentru care multe cupluri de pilda se despart. Dar nu este valabil numai pentru cupluri ci si intr-o prietenie, e nevoie de timp pentru a deveni trainica. 
Dar, din pacate, serialul s-a terminat si nu stiu sincer daca se va mai face unul asemenea. 

Tie ce filme iti plac? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu