marți, 19 iulie 2016

N-ai facebook nu existi :))

Am tot vorbit si dezbatut subiectul asta, si aici si cu persoanele cu care ma vad si toti imi zic acelasi lucru, desi situatia nu da semne sa se schimbe. 
Nu inteleg de ce unii oameni tin sa-si 'posteze' viata pe facebook, efectiv nu pricep. Cand deschid aplicatia  vad poze cu multi dintre oamenii pe care-i cunosc, unii dintre ei chiar foarte bine, si vad diverse poze nu din vacanta sau alte evenimente importante, sa zici ca da domne, vor sa imortalizeze momentele importante din viata. Nu, posteaza poze cu cafeaua de la micul dejun (sau orice alta parte a zilei), mancarea din farfurie, cocktailul din pahar, etc. 

De ce? care este ideea? te lauzi cu asa ceva?
De asemenea, nu (mai) gasesc atat de atragator pentru fete/femei sa-si puna poze in costum de baie, acum ca e sezonul, bineinteles, in diverse pozitii pentru ca trebuie sa iasa poza cat mai....interesanta, nu? :)
De asemenea, oamenii in vacanta pun selfie stickul mai presus de orice cand viziteaza una alta, mai intai fac poza de grup abia apoi profita de momentul de vacanta. 
Ce inseamna aceasta isterie? 
Chiar nu ne mai putem descurca fara aceste smartphone-uri? 
chiar viata noastra a devenit atat de anosta si nesemnificativa daca nu le aratam si prietenilor de pe facebook unde am fost, ce-am mancat si ce-am baut  in momentul t0? 

Cum ziceam si intr-o postare anterioara, hai sa ne traim viata si apoi, dupa ce a trecut un anumit moment sa postam pozele pe  care le consideram edificatoare. Nu ma intelege gresit, nu am o problema cu postarile, si eu postez, doar ca nu gasesc ca este un must ca mai intai sa postez si eventual sa dau check-in (asta alta nebunie) inainte de a ma bucura mai intai eu de un eveniment, o vacanta, chiar si o mancare care arata bine sau un cocktail asemenea, ca sa nu mai zic de prietenii care ma insotesc. 
Este ok sa 'sharuiesti', doar de-asta se numeste retea de socializare dar hai sa ne impunem o limita. 
Nu se poate sa ajungi sa-ti traiesti viata pe facebook. Si mai presus de toate, nu de-asta se numeste viata privata? parca acest termen si-a pierdut complet din semnificatie, nimic nu mai e privat cand faci lucrurile astea, deja iti expui viata tuturor. 
Hai sa invatam sa ne punem noi pe primul loc, apoi prietenii de pe facebook, daca tinem neaparat sa 'sharuim' totul. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu