sâmbătă, 31 decembrie 2016

Incepe numaratoarea inversa....

Si iata ca am ajuns la finalul acestui an cu multe suisuri si coborasuri, pentru mine personal. Un an...interesant in care simt ca m-am dezvoltat din punct de vedere personal cum n-am facut-o toata viata, pana acum. 

Lasand la o parte impresiile cu care am ramas, toti ne gandim cum sa sarbatorim trecerea in noul an, cum sa marcam o alta etapa a vietii noastre. Cei mai multi dintre noi aleg sa petreaca pana dimineata pentru ca, se spune ca asa cum iti petreci ultima noapte asa iti vei petrece si urmatorul an. 

Da, este bine sa primesti intrarea in noul an cu bratele deschise, incnjurat de prieteni, eventual intr-o locatie de care sa-ti amintesti mereu cu placere, departe de tumultul orasului, departe de griji si probleme mai ales, tinand in mana bineinteles un pahar de sampanie. 

Eu personal am ajuns la concluzia ca nu-mi doresc sa am parte de aceasta stare de bine numai in aceasta noapte, ci cat mai mult posibil din anul ce urmeaza. Peste tot oamenii se dau peste cap cu pregatirile pentru celebrarea noului an dar, haideti mai bine sa ne gandim la cum avem de gand sa ne petrecem tot anul, corect? Cred ca asta conteaza chiar mai mult decat faimoasa noapte dintre ani. 

Eu asa m-am gandit sa fac acest an, este prima data cand iau aceasta hotarare. Adica, nu m-am strofocat cu pregatirile pentru aceasta noapte in schimb, mi-am propus sa fac din acest an unul de care sa-mi amintesc cu placere, sa realizez ceea ce-mi propun. Mi-am dat seama ca asta conteaza mai mult decat orice petrecere extravaganta de la sfarsitul anului anterior care, pana la urma, este doar o noapte. 

De asemenea, am observat ca noi femeile, uneori si barbatii, ne chinuim atat sa aratam mai bine decat de obicei si investim mai mult in pregatiri decat in momentul care conteaza cel mai mult si anume, atmosfera si starea in care te afli in momentul in care intri in noul an. Stiu ca asa am fost invatati inca de mici dar, pentru mine conteaza mai mult gandurile  cu care alegi sa mergi in viata decat lucrurile materiale, uneori mult prea costisitoare, de care te ingrijesti sa fie in regula decat propria  persoana. 

In fond, cu asta ramai, corect?

Asadar, va urez un An Nou plin de surprize placute si multa sanatate! Sa aveti un an senzational pe toate planurile!

Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu