sâmbătă, 24 decembrie 2016

Romania tuturor posibilitatilor

Ca in fiecare an, in ajunul Craciunului, mai exact in dimineata zilei de 24 decembrie ma duc sa ma spovedesc si sa ma impartasesc la preotul pe care-l cunosc din clasa a 5-a. Este un om de nota 20 care ma cunoaste poate mai bine decat multa lume care ma cunoaste chiar din burta mamei :) cu alte cuvinte avem o relatie foarte speciala si il apreciez foarte mult pentru modul in care isi face meseria. 

Este exact genul de preot pe care ti-l doresc sa-l cunosti :)

Deci, revenind la subiect m-am prezentat cum spuneam ca de fiecare data, de Craciun si de Paste ca altfel nu ma vezi pe la biserica, din pacate :(

In timp ce il asteptam pe preot intra in biserica un...nene insotit de fiica sa (probabil), un copilas micut de vreo 3 ani cred pe care a venit s-o impartaseasca. OK, nimic ciudat, din contra laudabil. 

Ceea ce avea sa urmeze in schimb, mie personal mi-a pus capac. Domnul despre care vorbesc a inceput sa-si pozeze fetita in repetate randuri langa brad si nu numai, prin alte colturi ale bisericii, aceasta tinand in manuta o lumanare iar el, indemnand-o sa faca diverse gesturi pe care le fac oamenii de obicei cand se pozeaza. Ah, ca sa nu uit si de 2 selfie-uri pe care si le-a facut  impreuna cu fetita. 

Eu si ceilalti oameni din biserica ne uitam inmarmuriti la sedinta foto in plina desfasurare fara ca sa scoata unul un sunet si sa il atentioneze pe domnul respectiv ca ceea ce facea nu era tocmai un comportament potrivit intr-o biserica. 

Dupa ce am plecat de-acolo chiar m-am intrebat de ce nu am luat eu atitudine pentru ca ceilalati se uitau ca la spectacol deci, n-as putea sa spun ce anume o fi fost in mintea lor vazand asa ceva. Eu in schimb, pe langa faptul ca eram putin adormita :) cred ca efectiv mi-a fost rusine de rusinea lui si cred ca de-asta n-am avut nicio reactie. 

Ei bine, te sfatuiesc sa iei atitudine in astfel de situatii pe care eu una nu le consider in regula sa se intample. Este adevarat ca traim intr-o tara libera dar, cred ca totul are o limita, macar in biserica. 

Totusi suntem in Ajunul Craciunului si ar trebui sa avem numai ganduri bune atat despre noi cat si despre semenii nostri, asa ca o sa ma opresc aici cu descrierea diminetii mele de astazi, care altfel a fost foarte frumoasa si sper sa continue asa cel putin pe durata sarbatorilor :)

Acelasi lucru ti-l doresc si tie si sa ai parte de un Mos bogat care sa-ti aduca ce i-ai scris tu pe lista daca ai scris, daca nu sper sa-ti fi citit gandurile intocmai :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu