duminică, 15 ianuarie 2017

Pe locuri, fiti gata....REDUCERI!

Cunosc multe persoane care adora sa faca shopping dar numai in perioada reducerilor. 

Personal nu ma dau in vant dupa aceasta perioada si nu pentru ca mi-ar placea sa cheltui o avere pe haine, dimpotriva, consider ca am inca varsta necesara :) la care pot sa-mi permit sa cumpar haine 'in functie de ce se mai poarta'. Acum, sa nu ma intelegi gresit, nu merg pe ideea cantitate versus calitate, dimpotriva, tot ajunsa la o anumita varsta :) prefer sa cumpar hainele si incaltamintea in functie de calitate iar pe locul 2 am pus tendintele in moda. 

Totusi, ca veni vorba de reduceri, am avut norocul sa vizitez cateva tari si, acum 2 ani am ajuns in Paris si culmea ironiei, chiar in perioada reducerilor. De asemenea, imi aduc aminte ca perioada aceasta de reduceri nu era chiar la inceput, ci mai pe la mijloc, ma nimerisem in a doua saptamana de reduceri si, culmea culmilor, ma nimerisem fix pe Champs Elysee. Ei bine, iti dai seama ca simteam o oaresicare 'teama' sa intru in magazinele acelea, nu de alta dar riscam sa fac intru in vreo depresie :))
Totusi, mi-am facut curaj, am intrat cu ideea ca vizitez un muzeu :D dar, ce sa vezi, m-am uitat si la etichete si unele produse nu aveau preturile atat de prohibitive adica, preturile la niste accesorii ale unor branduri cunoscute in toata lumea devenisera chiar accesibile asa ca, evident, nu m-am abtinut si am achizitionat respectivele accesorii. 

Ceea ce am retinut eu din aceasta experienta este ca in strainatate perioada reducerilor exista cu adevarat nu ca cea de la noi, unde am auzit tot felul de variante de reduceri, mai mult sau mai putin ortodoxe :)

Pe de alta parte, nu am absolut nicio problema cu a face cumparaturi de la reduceri, uneori ai parte de cele mai placute surprize dar, alteori, cel putin asa patesc eu, este destul de dificil sa gasesti lucruri in stare inca buna si sa gasesti marimile potrivite. Ca sa nu mai zic de harababura care se naste in magazine (inclusiv in afara) printre haine, se face o dezordine de nedescris iar pe mine personal ma enerveaza la culme sa caut, poate in van, in cosurile in care se pun de obicei articolele la reduceri. 

Daca este sa dau un sfat referitor la acest gen de shopping, pentru cele care se bazeaza pe aceasta perioada si care au timp sa cutreiere magazinele :) 'stati la panda' daca ati pus ochii pe vreo haina sau incaltaminte sau accesorii pe care vi le-ati dori dar preturile intregi vi se par prohibitive. Merita! 

Dupa parerea mea, nu merita dat o gramada de bani pe niste gablonturi chiar si haine sau incaltaminte de calitate inferioara. Mai bine, consider eu, pastrati-va banii pentru lucruri clasice, rezistente in timp care va completeaza garderoba mai bine decat orice alta piesa trecatoare. 

Asadar, spor la shopping! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu